Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Мої статті

Масовий захід на тему «Турнір знавців інформатики»

Мета: збудити прагнення учнів продемонструвати знання та вміння з інформатики; розвивати уміння учнів застосовувати набуті знання  в нестандартних ситуаціях;виховувати повагу один до одного, вчити дітей триматися перед глядачами, бути привабливими, цікавими для присутніх.

 

Обладнання:два комп’ютери, роздатковий матеріал для конкурсів

Хід заходу

І. Організаційний момент.

Захід проводиться в місці для проведення масових заходів в школі (в нас це коридор школи).  Всі члени гуртка (учні 5-9 класів) поділяються на дві команди так, щоб в кожній команді були учні різних класів рівномірно. Команди придумують собі назви, пов’язані з інформатикою.

З учителів школи вибирається журі, яке буде підраховувати бали та підводити підсумки.

 

ІІ. Проведення заходу

І тур

Запитання

Командам видаються картки із завданнями, на яких вони обводять правильну відповідь. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

 

  1. Знайди зайвий термін.
  1. Сканер; 2) регістр; 3) стилус; 4) джойстик.
  1. Який із наведених казкових об’єктів можна вважати дідусем телевізора за ознакою «показувати віддалені в часі та просторі об’єкти?

 

  1.     2)   3)   4)

 

 

  1. Знайдіть «зайвий» термін.

1) Комірка; 2) аркуш; 3) буклет; 4) книга.

  1. На рисунку зображені контури пристроїв ком­п’ютера. Скільки їх зображено?

 

 

 

  1. 4;  2) 7;  3) 5;  4) 6.
  1. Чи вірите ви, що були перші моделі персо­нальних комп’ютерів, у яких був відсутній жорсткий магнітний диск?

    1) Так; 2) ні.

  1. Знайдіть «зайвий» термін.

1) Зорова; 2) текстова; 3) графічна; 4) символьна.

  1. Назвіть фірму, яка створила перший комер­ційно успішний персональний комп’ютер.

1) Microsoft; 2) IBM; 3) Intel; 4) Apple Inc.

  1. Чи вірите ви, що після операції  Дефрагментація, об’єм вільного місця на диску збільшиться?

1) Так; 2) ні.  

  1. Знайдіть «зайвий» термін.

1) МАС OS X; 2) UNIX; 3) LINUX; 4) SYMBIAN.

10. Який смайлик повинен бути розміщений у по­рожній клітинці?

                    

1) 4; 2) 7; 3) 5; 4) 6            

  1. Назвіть символ, який використовують для по­значення інтервалу комірок в електронних та­блицях.

1)«.»; 2) «;»; 3) «!»; 4) «:».

  1. Прабатьком сучасної архітектури комп’юте­рів є...

  1. )                   2)                       3)                           4)
 

 

 

  1. Знайдіть «зайвий» термін.

1) Запит; 2) звіт; 3) заявка; 4) форма.

  1. Чи вірите ви, що графічний планшет вже від­святкував своє 50-річчя?

1) Так; 2) ні.

  1. У казці «Про царя Салтана...» гонець є кана­лом передавання інформації. Хто був пере­шкодою передавання інформації, бо інформа­цію передавали спотвореною?

1) Бояри; 2) цар; 3) сваха баба Бабариха і се­стри цариці; 4) цариця.

16. «Iloveyou»,«Чорнобиль», «Пакистан». Що це?

      1) Фільми; 2) тестовий документ; 3) вірус; 4) ігри.

ІІ тур

Гра «Відгадай загадку»

Викликаються по два наймолодших учні від кожної команди, інші члени команди не мають права їм допомагати. Розгадки записують на переносних дошках, потім демонструють всім глядачам. 1 відповідь – 1 бал.

  1. Маю родичів у нірках,

Не гризу я хлібні корки,

З кішкою сама пограю,

Мене ... (мишкой) називають.

  1. Не пишу та не малюю,

Я для вас лише друкую.

Пристрій друку — оце я!

Як, скажіть, моє ім’я? (Принтер)

  1. Записують і тексти, і програми,

І навіть теле-, відеоекрани,

Малюнки, та який сьогодні тиск...

Це все запише лазерний мій... (диск).

  1. Найпотрібніший — то я!

В мене плати, як сім’я!

Всім керує віч-на-віч.

Маю з усіма зв’язок.

Звуть мене,., (системний блок).

  1. В мене є багато клавіш,

А сонату не зіграєш!

З піаніно не дружу.

Та я всім допоможу Текст писати та ім’я.

Здогадались? Хто це я? (Клавіатура)

  1. Все, що зможу, — покажу,

З пристроями я дружу,

В мене бігає курсор,

Звуть мене всі... (монітор)

  1. Я на килиму лежу,

Хвостик маю, не тремчу.

Можу в іграшки пограти,

Стрілкою покерувати.

Тільки я котів боюсь,

Як, скажи тепер, я звусь? (Миша)

ІІІ тур

Гра з глядачами

Вболівальники (учні 1-4 класів) для своєї команди можуть заробити додатковий бал, якщо більше дадуть правильних відповідей, ніж вболівальники суперників. Якщо згодні з твердженням, то піднімають руку.

  • Комп’ютер живиться електрикою? (Так)
  • Комп’ютер живиться борщиком та пампуш­ками? (Ні)
  • Чи можна брати дроти та торкатися роз’ємів кабелів? (Ні)
  • Комп’ютер призначений тільки для ігор та розваг? (Ні)
  • Основним призначенням комп’ютера є ро­бота з інформацією? (Так)
  • Усі пристрої комп’ютера приєднуються дро­тами до його монітора? (Ні )
  • Усі пристрої комп’ютера приєднуються дро­тами до його клавіатури? (Ні)
  • Усі пристрої комп’ютера приєднуються дро­тами до його системного блоку? (Так)
  • Клавіатура є в кожного комп’ютера? (Так)
  • Монітор є основною складовою комп’юте­ра? (Так)
  • Звукові колонки є основним пристроєм ста­ціонарного комп’ютера? (Ні)
  • Принтер є пристроєм введення інформації в комп’ютер? (Ні)
  • Клавіатура є пристроєм введення інформа­ції в комп’ютер? (Ні)
  • Монітор виводить інформацію для користу­вача? (Так)

 

 

 

ІV тур

Розгадування кросворда

Командам видаються карточки  із кросвордом та запитаннями до них. Кожне правильно записане слово приносить 1 бал

 

 

 

І

Н

Т

е

Р

н

е

Т

 

 

 

А

Н

І

М

А

Ц

І

Я

 

Д

Е

Ф

Р

А

Г

М

Е

Н

Т

А

Ц

І

Я

 

П

О

К

А

З

 

 

 

Т

Р

Е

К

Б

О

Л

 

 

 

М

Е

Р

Е

Ж

А

 

Д

Р

А

Й

В

Е

Р

 

Б

І

Т

 

М

У

Л

Ь

Т

И

М

Е

Д

І

А

 

Д

И

С

К

Е

Т

А

 

 

С

Л

А

Й

Д

 

 

Запитання.

  1. Всесвітня глобальна мережа. (Інтернет)
  2. Переміщення об’єктів на екрані. (Анімація)
  3. Оптимізація дискового простору, упорядкування кластерів, які належать до одного файла. (Дефрагментація)
  4. Демонстрація слайдів. (Показ)
  5. Аналогічний до мишки пристрій у портативних комп’ютерах. (Трекбол)
  6. Комп’ютери з’єднані між собою лініями зв’язку. (Мережа)
  7. Програма, яка управляє роботою окремих зовнішніх (периферійних) пристроїв ПК. (Драйвер)
  8. Найменша одиниця пам’яті комп’ютера. (Біт)
  9. Поєднання різних форм подання інформації: текстових, графічних, звукових і відео форматів даних, ефектів анімації, елементів керування. (Мультимедіа)
  10. Гнучкий магнітний диск. (Дискета)
  11. Складова частина презентації. (Слайд)

 

V тур

Друкарський

Вибирається по 1 учню 9 класу від команди.За 5 хвилин потрібно у текстовому редакторі  надрукувати текст..За командою учасникам видаються тексти і вони розпочинають набирати текст. В кого текст буде складатися з більшої кількості слів, той переможе. (Кожне слово переваги – 1 бал). Увага звертається на розділові знаки та помилки.

Один член журі слідкує за часом і роботою «друкарів»

Текст

Інформатика — це галузь науки, що вивчає структуру і загальні властивості інформації, а також питання, пов'язані з її збиранням, зберіганням, пошуком, переробкою, перетворенням, поширенням та використанням у різних сферах діяльності.Під різними сферами діяльності слід розуміти практично всі види ділової та творчої активності сучасної людини — від повсякденної роботи інженера-конструктора, журналіста, секретаря.

Будь-яка наука ставить перед собою завдання: зібрати інформацію, проаналізувати та вивчити її, щоб встановити зв'язки та закономірності, і на основі вивчення нової інформації — отримати результати досліджень.

Тим часом проводиться наступний конкурс..

 

VІ тур

«Фольклорний серпантин»

Командам видаються карточки з  відомими прислів’ями і приказками, переробленими програмістами. Потрібно пригадати, як вони звучать в оригіналі.

  • Дарованому комп’ютеру в системний блок не заглядають. (Дарованому коню в зуби н дивляться.)
  • 3 хворої дискети на здоровий вінчестер (З хворої голови на здорову.)
  • Антивірусна програма — запорука здоров’я комп’ютера. (Чистотазапорука здоров’я.)
  • Усяк веб-дизайнер свій сайт хвалить. (Усяк кулик своє болото хвалить.)
  • Провідник до файла доведе. (Язик до Києві доведе.)
  • Що з Кошика видалено, то пропало. оз возу впало, то пропало.)
  • Комп’ютер — найкращий друг. (Книганайкращий друг.)
  • Комп’ютер пам’яттю не зіпсуєш. (Кашу мас­лом не зіпсуєш.)
  • Вірусів боятися – в Інтернет не ходити. (Вовків боятися – до лісу не ходити)
  • Комп’ютер на столі не для один тільки ігор. ( Голова на плечах не для однієї тільки шапки)

Підведення підсумків – визначення переможців.

Категорія: Мої статті | Додав: pokrovka (29.03.2014)
Переглядів: 517 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: