Головна » Статті » Мої статті |
Мета: збудити прагнення учнів продемонструвати знання та вміння з інформатики; розвивати уміння учнів застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях;виховувати повагу один до одного, вчити дітей триматися перед глядачами, бути привабливими, цікавими для присутніх.
Обладнання:два комп’ютери, роздатковий матеріал для конкурсів Хід заходу І. Організаційний момент. Захід проводиться в місці для проведення масових заходів в школі (в нас це коридор школи). Всі члени гуртка (учні 5-9 класів) поділяються на дві команди так, щоб в кожній команді були учні різних класів рівномірно. Команди придумують собі назви, пов’язані з інформатикою. З учителів школи вибирається журі, яке буде підраховувати бали та підводити підсумки.
ІІ. Проведення заходу І тур Запитання Командам видаються картки із завданнями, на яких вони обводять правильну відповідь. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.
1) Комірка; 2) аркуш; 3) буклет; 4) книга.
1) Так; 2) ні.
1) Зорова; 2) текстова; 3) графічна; 4) символьна.
1) Microsoft; 2) IBM; 3) Intel; 4) Apple Inc.
1) Так; 2) ні.
1) МАС OS X; 2) UNIX; 3) LINUX; 4) SYMBIAN. 10. Який смайлик повинен бути розміщений у порожній клітинці? 1) 4; 2) 7; 3) 5; 4) 6
1)«.»; 2) «;»; 3) «!»; 4) «:».
1) Запит; 2) звіт; 3) заявка; 4) форма.
1) Так; 2) ні.
1) Бояри; 2) цар; 3) сваха баба Бабариха і сестри цариці; 4) цариця. 16. «Iloveyou»,«Чорнобиль», «Пакистан». Що це? 1) Фільми; 2) тестовий документ; 3) вірус; 4) ігри. ІІ тур Гра «Відгадай загадку» Викликаються по два наймолодших учні від кожної команди, інші члени команди не мають права їм допомагати. Розгадки записують на переносних дошках, потім демонструють всім глядачам. 1 відповідь – 1 бал.
Не гризу я хлібні корки, З кішкою сама пограю, Мене ... (мишкой) називають.
Я для вас лише друкую. Пристрій друку — оце я! Як, скажіть, моє ім’я? (Принтер)
І навіть теле-, відеоекрани, Малюнки, та який сьогодні тиск... Це все запише лазерний мій... (диск).
В мене плати, як сім’я! Всім керує віч-на-віч. Маю з усіма зв’язок. Звуть мене,., (системний блок).
А сонату не зіграєш! З піаніно не дружу. Та я всім допоможу Текст писати та ім’я. Здогадались? Хто це я? (Клавіатура)
З пристроями я дружу, В мене бігає курсор, Звуть мене всі... (монітор)
Хвостик маю, не тремчу. Можу в іграшки пограти, Стрілкою покерувати. Тільки я котів боюсь, Як, скажи тепер, я звусь? (Миша) ІІІ тур Гра з глядачами Вболівальники (учні 1-4 класів) для своєї команди можуть заробити додатковий бал, якщо більше дадуть правильних відповідей, ніж вболівальники суперників. Якщо згодні з твердженням, то піднімають руку.
ІV тур Розгадування кросворда Командам видаються карточки із кросвордом та запитаннями до них. Кожне правильно записане слово приносить 1 бал
Запитання.
V тур Друкарський Вибирається по 1 учню 9 класу від команди.За 5 хвилин потрібно у текстовому редакторі надрукувати текст..За командою учасникам видаються тексти і вони розпочинають набирати текст. В кого текст буде складатися з більшої кількості слів, той переможе. (Кожне слово переваги – 1 бал). Увага звертається на розділові знаки та помилки. Один член журі слідкує за часом і роботою «друкарів» Текст Інформатика — це галузь науки, що вивчає структуру і загальні властивості інформації, а також питання, пов'язані з її збиранням, зберіганням, пошуком, переробкою, перетворенням, поширенням та використанням у різних сферах діяльності.Під різними сферами діяльності слід розуміти практично всі види ділової та творчої активності сучасної людини — від повсякденної роботи інженера-конструктора, журналіста, секретаря. Будь-яка наука ставить перед собою завдання: зібрати інформацію, проаналізувати та вивчити її, щоб встановити зв'язки та закономірності, і на основі вивчення нової інформації — отримати результати досліджень. Тим часом проводиться наступний конкурс..
VІ тур «Фольклорний серпантин» Командам видаються карточки з відомими прислів’ями і приказками, переробленими програмістами. Потрібно пригадати, як вони звучать в оригіналі.
Підведення підсумків – визначення переможців. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 517 | |
Всього коментарів: 0 | |